dimarts, 6 d’octubre del 2015

saps?
     costa oblidar
saps?
     costa aixecar-se cada dia, és feixuc
però es quan costa aixecar-se
quan costa somriure
      que recordo els enganys
saps?
     mai m'havia abraçat tant la solitud
     i els dies i nits s'han fet eterns
     els silencis tant infinits
però, saps?
      que cada dia és un dia més
      o un dia menys
i avui he decidit començar a oblidar tot allò que fa mal
per caminar,
      i eixir-me com una nova dona
      més forta
      més valenta
      encarant el temps
      gaudint de cada instant
saps?
      avui abraçaré tota l'eternitat
em vestiré, em desvestiré un i altre cop
i volaré...
tant lluny com pugui
perquè ja tinc fetes les maletes per obrir les portes al món

saps?
     ja no sagnen les ferides
     i el dolor no fa tant de mal

he decidit caminar sola, descalça per sentir la terra que m'empeny
i veig l'horitzó com mai l'havia vist

saps?
    avui he començat a oblidar-te
    perquè el record ja està guardat

montse pellicer mateu
imatge google
61015




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada