dimecres, 21 d’octubre del 2015

sobre la taula,
un café, una cullera, un cendrer,
les tovalles amb imatges de parís, nova york i londres
sobre la taula un pensament, un record una il·lusió,
dibuixo amb restes d’engrunes i les desfaig
la finestra deixa passar la llum del dia
i escolto las veus dels nens que van a l’escola,
jo m’escolto, i sento la sensació del canvi,
ja no tinc por, la solitud ja no em fa por
sobre la taula,
la tassa de café i uns llavis ressecs
tinc la sensació de que cada nit em parla
jo m’endinso en cada somni, per no recordar
ja no em puc lliurar a qui no m’estima
ni tant sols pel plaer de sentir
puc tancar els ulls o posar-me una bena per no mirar
però segueixo contemplant cada instant
sobre la taula
les mentides es veuen llunyanes
els plats estan per rentar, i la casa, ja no és meva
sobre la taula
mentre ressegueixo cada imatge
miro les parets que m’envolten, el sostre i la vaixella
miro a través de les copes de vidre,
i el meu reflexa ha marxat
per anunciar-me que cal refer un nou món
un món meu, particular, amb una altre taula

montse pellicer mateu

211015
imatge google



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada