dimarts, 27 d’octubre del 2015



em bec cada espurna de tu
m'engalano per seduir-te i embolcallar-te de mi
és la sensació de tenir-te 
a un mil·límetre de mi
no hi ha res que em posi tant com desitjar-te
i deixar-me caure sobre el teu llit
on tinc el plaer de complaure't
- i em complaus
     mentre navegues sobre el meu ventre
        xuclant la meva pell-
- i jo t'obro les portes del meu sexe
      per sentir-te molt endins
és l’èxtasi diví que ens obre les portes del cel
- o les de les infern
   -on salvatgement lluitem sense treva-
et mossego els teus llavis 
per endur-me un poc de tu
per mossegar-te les orelles després
i acariciar-te la pell amb la llengua
-lentament
per quedar-me amb part de tu
em bec cada instant, cada gemec, cada desig
a un mil·límetre de tu 


montse pellicer mateu

imatge google





2 comentaris: