divendres, 23 d’octubre del 2015

Bona tarda amor! Sempre he volgut entendre, comprendre, i acceptar, sempre he buscat la part positiva de cada persona, creient que totes sense excepció en tenim una. I encara que mitjançant aquesta comprensió i acceptació del que ha passat al meu voltant se m'ha girat en contra, sempre he volgut ser generosa amb l'amor que tinc a les persones del meu entorn. Per amor he assumit tot, per amor he volgut entendre, i per amor he acceptat la meva infelicitat, a canvi de la felicitat dels altres. Mai en la vida he pretés res més que arribar a ser generosa, no guardar rancúnia, i treure la ràbia. Moltes vegades he fet coses de les que no em sento orgullosa i he tingut reaccions desmesurades, ho reconec, però sempre he intentat reconèixer que m'he equivocat o bé he errat en les formes. No he estat capaç mai de manipular a ningú, ni tant sols de mentir, cosa que m'ha portat maldecaps. I reconec que sóc innocent i ingènua tal vegada massa infantil, però és la meva pròpia essència, conservar aquest punt d'innocència, encara que ja no ho sóc, ni pretenc ser una persona perfecte, ni pretenc ser res més que el que sóc ara, sóc una dona qualsevol en un lloc qualsevol, ni millor ni pitjor, sols única com tots som únics en aquesta espècie anomenada humanitat. I com a humana que em reconec de ben segur que he decebut a moltes persones en el llarg camí que porto fet, però de ben segur que també he fet feliç a altres, em quedo sempre amb els bons moments, amb els instants gaudits, i sempre refuso els dolents, d'això es tracta caminar i fer camí, com sempre dic sóc aprenent de tot, absolutament de tot i em reconec ignorant, i amb l'ànsia d'aprendre, per moltes coses negatives, experiències nefastes que hagi tingut em quedo amb el que m'han aportat i han fet de mi el que sóc ara, avui dia 23 d'octubre, avui és el que importa.I no creieu que m'idealitzo, ni vull donar una imatge que no tinc bé ho saben els que em coneixen, que sóc així, simplement:la Montse, la que viu, batega, plora, estima, es rebel·la i segueix lluitant.

Montse Pellicer Mateu.


imatge google



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada