diumenge, 22 de novembre del 2015


m’agrada quan et buides en mi
i m’omples de tu
quan m’agafes del clatell i em duus cap als teus llavis
m’agrada sentir quan m’abraces cap a tu i em poses la mà al cul
i em descordes la camisa, em treus els pantalons, les calces i les ensumes
m’agrada que em miris amb desig amb la teva mirada canalla
tant pervers i salvatge

sobretot... m’agrada quan et fons dins el meu sexe
inundant-me de tu,
d’un mar de plaer
reconec que som esclaus del sexe, esclaus l’un de l’altre
quan la nit talla la llum del dia, els nostres gemecs omplen la cambra
i aquests orgasmes infinits ens mantenen la passió encesa

m’agrada que em palpis i em recorris mil·límetre a mil·límetre
que no et deixis res per descobrir
i dins l’engranatge dels nostres cossos donem pas a una subtilesa salvatge
m’agrada...oi tant ! que m’agrada sentir-te tant que no s’acaba
som una font inesgotable de luxúria
tant innocents com vulguem ser
el llit està servit
la roba ja no ens amaga
i aquest delit de tenir-nos ens rossega l’ànima
m’agrada sentir-me i sentir-te
el meus cos ha estat dissenyat per el teu cos
i la meva pell frisa per sentir els teus dits
en aquests moments he deixat de ser meva per ser teva
mentre ens bevem tot el desig del món
m’agrada tot el que en mi provoques

mentre em menjo un tros de tu

montse pellicer mateu
201115
nit eròtica Can Ninetes Girona
imatge internet






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada