dilluns, 2 de novembre del 2015

si em dius t'estimo i no em vols
          no és amor
si et dic t'estimo jo et vull
                                 aqui i ara
ja no tenim temps,
però si em dius no et vull
        assumim la pèrdua 
           i recollim les restes
jo et volia i estimava
            tant senzill com això
des del primer dia fins al final
            simplement
mai has entés res ni jo tampoc
les coses a destemps no maduren bé
ara,
    el temps i la distància fan la seva feina
                                       i el cor es buida
                                           es buida
sabent que estimo cada instant viscut
i quan passin els anys tal vegada plorem
per tot el que varem perdre
               ho varem perdre tot
som massa similars per aprendre
               que l'amor no es fugaç
ara digue'm t'estimo i no et vull
                per volar lliure
digue'm això un cop més
                que ja he tancat la porta
                           

montse pellicer mateu
imatge internet


   
          








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada