dilluns, 30 de novembre del 2015

fa temps que en tinc ganes
he acumulat tot el desig del món
la sensació d'abocar-me
i que t'aboquis
és un repte de lluita salvatge
em poses
et poso
és inevitable quan conflueixen energies
és l'atracció dels cossos

fa temps que en tinc ganes
i quan et vegi
saltaré com un animal ferotge
per devorar-te
tant de temps de constricció
que els marges dels rius ja no són marges

fa temps que en tinc ganes
que cada nit és un ritual
que no hi ha encens que s'apagui
és el deliri de descriure't
escrivint sobre la pell
em poses
definitivament et poso
en qualsevol lloc i qualsevol hora
cada batalla és una victòria

fa temps que en tinc ganes
si, i la meva complaença serà la teva
com els hibiscus cerquen la llum del sol
jo cerco la teva imatge
per venerar tot allò que m'ofereixes
em poses
et poso

fa temps que en tinc ganes


montse pellicer mateu
imatge internet











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada