diumenge, 3 de maig del 2015

3 de maig



tant de temps per no saber res més
que quatre lletres i un vers
i un temps per trencar-ho tot
he confeccionat una rosa de vellut vermella
i m’he volgut punxar amb les seves espines
sentir el gust dolç de la sang entre els meus llavis
tastar-me per endevinar de que estic feta jo
-          d’anhels, canyella i mel-
d’espècies, de vida, d’herba i de mar
tant de temps per aprendre que un cos és un cos
que provoca o sedueix
que humiteja els paladars
i que s’asseca al sol,
quan l’essència la duc sobre la pell
no necessito els teus llavis per besar-te
sinó la mirada per tenir-te
tant de temps per saber-me
-          sense saber que no em cal saber més
-          perquè ja em reconec-
montse pellicer mateu
30515
imatge google




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada