divendres, 19 de juny del 2015

19 de juny

absència,
sento l’absència en lo més profund 
la teva petjada ha buidat una part de mi,
és  sentir que m’han mossegat i em falta un tros de tu
i no l’omplo,
incompleta estic incompleta quan et penso,
tinc els teus ulls
conservo les teves carícies
i el tacte de les teves mans
fins i tot el teu alè,
i no m’omplo
en les llargues nits que et busco i et parlo
fins i tot puc sentir com acarones el meu cabell,
i no et veig,
sento el dolor de no tenir-te,
tinc els teus llavis
retinc les teves paraules
sóc part de tu,
vull que et quedis i em visitis cada nit
que em vetllis cada somni
i em donis un petó al front,
dóna’m un moment més amb tu
agafa’m de la mà
jo sols vull estar amb tu una estona més

montse pellicer mateu

19/06/15
imatge google








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada