diumenge, 30 d’agost del 2015

què té el silenci que a vegades fa tant de mal?
que va cosint esvorancs enllaçats?

i aquestes nits eternes d'insomni
es succeeixen enmig de sentiments trencats
no hi ha seducció ni la dolçor d'abraçades
           -  coixins entre les cames per abraçar-me
                       i entortolligar-me enmig de plors-
t'estimaré sempre, així tal com ets, sempre
dins d'una eternitat perenne
          - i sempre et donaré aixopluc-
                            -però jo no tinc aixopluc sols un dolor intens-

qué té el silenci que no em puc escoltar?
desesperada de paraules,
em bressola la imatge d'un t'estimo d'ahir

          - i ara sense respostes ni sorolls
                    ploro les paraules que m'he deixat per dir-

                     -tant poc importen les meves carícies
                                                        que t'has deixat anar?-

que té aquest silenci que em fa trontollar

i ja no puc ser ningú?


montse pellicer mateu
imatge google











4 comentaris:

  1. si el silenci deixa escoltar els records, cal posar soroll a la vida. Els tindrem igual però no els escoltarem tant, i amb alguna distracció tornarem a trobar allò que ens manca.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si cal buscar distracció per no pensar tant i sentit aquest silenci que ressona

      Elimina
    2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina