divendres, 28 d’agost del 2015

el color gris ha esdevingut el meu company
els colors s'han desdibuixat fent filigranes
però el color es gris,
el meu món s'ha caigut d'una batzegada,
el vent ha bufat fort i s'ha emportat les restes,
el temps s'ha aturat per donar-me la mà
per recollir el que queda,
per refer-me
per tapar aquest esvoranc que ha trencat la meva ànima,
la melangia s'ha instaurat com en un únic pensament,
i escolto paraules de poetes per comprendre el que sóc
dóna’m una flor ! un petó! poeta del meu temps
perquè sols sóc una aprenent de la vida efímera
que m'enfilo entre sentiments i emocions
entre el bé i el mal,
amb errors i encerts,
dóna’m un petó, poeta del meu temps,
un petó en un vers, en una paraula, en un poema,
recita'm cada nit a cau d'orella
porta'm a llocs on no he estat,
ara, sols sé que vull que m'estimin
i no plorar mai més aquestes llàgrimes que fan mal,
ni sentir cap traïció ni mentides
ni falses promeses que marxen quan es diuen,
ara sols vull que m'estimin i estimar
perquè jo estimo,
perquè jo batego,
i vull deixar aquest dolor, que amb el temps serà fum d'estels
dóna’m una flor! dóna’m un petó!
perquè jo vull ser princesa del meu temps

dóna’m un petó poeta del meu temps


montse pellicer mateu

imatge google






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada