divendres, 21 d’agost del 2015

t’estava esperant des de feia temps
potser massa temps,
potser des de que l’univers es va fer univers
entre música dels Stones, entre la gent,
allà estaves tu,
però potser no et vaig veure i  vaig passar de llarg
entre copes i miratges
i en l’instant en que la lluna va canviar
el mar es va enfosquir
t’estava esperant, en una dolça espera
sempre desitjant formar part d’un món complicat
buscant el lloc i moment oportú
alçant la mirada sense horitzó i tant perduda,
no hi ha prous miralls per fer un trencadís
per entendre que ja tot s’ha fos com en un joc de màgia
jo pensava que era màgia, i que era suficient
ara en el present, em reconec insuficient imperfecte i humana
però puc ser papallona, amant i perversa
perquè la meva tenebra ha despertat per acompanyar-me
segueixo escoltant les lletres dels cantants
cercant entre elles la meva cançó
una per a mi, però me l’han robada
m’han pres la cançó,
hauré de cercar-ne una que parli de mi i potser de tu
i de tantes i tantes vides, que soles, ploren dins d’una cambra
per sortir al carrer i sobreviure a la vida que ens capgira
refent les emocions trencades, esmicolades i llençades
per oferir-se en una orgia sense fi
perquè no hi haurà fi



montse pellicer mateu



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada