divendres, 4 de desembre del 2015


som amants fidels a nosaltres
persones que busquen la satisfacció
        si m’estimes perquè no sóc jo?
enmig de tanta bellesa a l’aparador
        els teus ulls cerquen la meva mirada
i allà on tu no em veus t’estic mirant, amor
        sinó em trobes, no saps buscar
com sempre seré jo qui et vingui a trobar
         a ulls clucs sabré que ets tu
perquè amb tantes vides he creuat el món
         he lliurat combats per celebrar-te
i ara, tant sols sense mirar-te puc fer l’amor amb tu
encara que no em somiïs
sóc com la foguera que crema a casa teva
amb olor a fusta i canyella
vaig néixer despullada enmig d’una flama
el meu pit a amamantat als teus fills
         i cada nit em lliuro a tu tota sencera
per escalfar aquesta gelabror
sota un paraigües que és una esfera
        sóc jo aquella amant inconnexa
que quan beus absenta em venera
som, amants fidels a uns criteris
sota els paràmetres de les lletres

montse pellicer mateu

imatge internet



1 comentari:

  1. no convé massa un amant que només venera quan beu absenta.......però a vegades no sabem dir que no, perquè el resultat ens agrada tot i ser complicat.

    ResponElimina