dimecres, 9 de setembre del 2015

-                                                                    -  dóna’m el meu petó infinit
jo vull el meu per evocar un sol instant en que sols he estat jo,
-                                                                    -  després no importarà res més
-                                                                     - dins d’aquest món tant petit i inabastable
i passat el temps serà un perfect day per sobreviure’ns
jo vull tastar el cel, baixar un estel, romandre sobre núvols
que més puc demanar?
-                                                                      -si la lluna il·lumina el mar i l’onatge és el meu silenci
puc despertar d’un somni o quedar-me molt endins per sempre
faig alquímia de paraules
-                                                                        - perquè he perdut la veu i repicat contra pedra
-                                                                         - he travessat murs que han emmudit
-                                                                          - he buscat la veritat, sota les mentides
i encara i així, els meus ulls no poden estar secs
-                                                                             -   encara puc esperar miracles
-                                                                                  -  quan aquests no existeixen
-                                                                                             -   i les llums s’han apagat
encara i així puc creure que hi haurà un petó tant infinit fins a morir
i quan mori d’enyorança, m’encisarà sempre aquesta sensació
de haver viscut intensament sota la capa del cel
-                                                                                                       - ja no em queden mecanismes per guarir-me
                                                                  ni per deixar la pell ni embolcalls per protegir-me-
ja he perdut tant, que vull més
perquè la pèrdua pot ser la única manera de trobar-me
-                                                                                                             - i si segueixo sentint dolor
-                                                                                                             - em quedo amb el meu petó infinit per curar tot allò que fa mal
si l’amor no fos l’amor, que ens quedaria?
a perfect day com diu el poeta Lou Reed
o i want only you,
quan les cançons plouen aquells sentiments i emocions que ens fan plorar
si l’amor és complicat, potser ens fa de guia


montse pellicer mateu

9/09/15
imatge google




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada