diumenge, 29 de juny del 2014

UN MOS DEL LLIBRE ATREVEIX-TE A ENTRAR PERQUÈ EL GAUDIU!!


et prenc la boca
la copa,
et prenc a tu
ara mateix
sense esperes ni demores,
et prenc a tu fidel company
que preserves els meus vestits,
que em dones la mà
que segueixes les meves passes,
et prenc a tu
sense reserves
omplint-me la boca de vida
regalimant llàgrimes de plaer
escridassant a la vida,
et prenc a tu
ara mateix sense mentides
ni rancúnies del passat
et prenc a tu
que desesperes
que et marceixes inexorablement
ets la rosa del meu jardí,
el lliri de la puresa i bondat
el cactus que sobreviviu a la sequera
i l’olivera que ombrejarà les meves cendres,
et prenc a tu
amb tot el que sóc i vull ser

montse pellicer mateu
del llibre "ATREVEIX-TE A ENTRAR"
editat per GERMANIA
imatge de google






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada