divendres, 24 d’abril del 2015

24 d'abril





m’he trencat
-                          -  i he fet un trencadís-
sentint l’angoixa de la buidor
a cada cop em trenco
sóc fràgil
a cada desencís em buido
sóc una caixa de vidre
que al caure és fa mal,
-                        --  i si em refaig vibro
         - sento i m’apassiono-
visc encesa de passió
-                             - m’encenc i deixo anar guspires-
somio per no viure desperta
-                              -  tal vegada fugir és la millor manera
           - d’oblidar, entre copa i copa i un ball que no acaba-
sento l’onatge que em crida a l’abisme
-                              -si em llenço no tornaré a viure-
crida’m a ballar la resta de la nit
-                              - mentre em mossegues les orelles
           - i em mires per abraçar-te-
no hi ha res més destructiu
que la rosa que no existeix ni el niu dels ocells
-                             -  miro el meu cos entre restes d’espill-
-                             -  aquell que he trencat-
-                               - per oblidar-me-
montse pellicer mateu
240415




montse pellicer mateu
imatge de google
240415

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada